Free shipping worldwide! No customs duties for Switzerland
Shipping within 24h*
30 days money-back guarantee
Service Hotline +49 89 748 538 67
 

SPIKY Night Light

€49.95 *

Prices incl. VAT

Ready to ship today,
Delivery time appr. 1-3 workdays

  • 50358989
  • 4260405989836
SPIKY LED night light, dimmable, timer function, colour change LED night light made of soft... more

SPIKY LED night light, dimmable, timer function, colour change

  • LED night light made of soft and child-safe ABS silicone
  • Multi-level dimmable light intensity for optimal sleep light
  • 30/60-minute timer function for automatic switch-off
  • White/colour changing light mode selectable via remote control
  • Quick charging via USB (approx. 5h)

The likeable LED night light SPIKY is the ideal companion for every bedroom.

Its reduced hedgehog design and its soft silicone gel quickly make SPIKY your best friend at bedside. Thanks to the multi-level dimming function and a coloured alternating light mode, it is child's play to set any desired lighting mood via remote control for an optimal light to fall asleep by. Slumbering atmosphere guaranteed - for young or old! With the timer function, the night light switches off automatically after 30 or 60 minutes. Thanks to the USB connection, SPIKY can be recharged in less than 5 hours.

Details

  • Product dimensions: 16 x 10,5 x 8,5cm
  • Article weight: 163 g
  • Colour: White
  • Material composition: 100% silicone
  • IP-Code: IP20
  • Socket: none
  • Light source: LED lamp
  • Energy efficiency class: not mains powered
  • Functions Lamps/Luminaires: Dimmer_on_product
  • Type of power supply: Integrated rechargeable battery, USB charging cable
  • Electric Power: 1,2 W
  • Number of batteries / rechargeable batteries: 1

Package contents

  • SPIKY night light
  • USB charging cable
  • Remote control
Related links to "SPIKY Night Light"
Fragen und Antworten mehr
Here you will find the most frequently asked questions and the corresponding answers to this article.
Ask a question about the item

Die mit einem * markierten Felder sind Pflichtfelder. Die E-Mail wird nicht veröffentlicht.

Vielen Dank für das Stellen einer Frage. Wir werden versuchen, diese schnellstmöglichst zu beantworten.
Read, write and discuss reviews... more
Customer evaluation for "SPIKY Night Light"
2 Nov 2022

Genial!

Aufgrund der Energiekrise geht unsere Dorfbeleuchtung, die mein Schlafzimmer immer schön erhellt hat, schon um 23 Uhr aus. Mein Schlafzimmer ist dann stockdunkel. Nun habe ich mir dieses Nachtlicht gekauft. Super! Es ist mehrstufig dimmbar und mittels Timer-Funktion schaltet es nach 30 bzw. 60 Minuten automatisch ab. Hervorragend! Dieses wunderschöne Nachtlicht erhellt nun wieder mein Schlafzimmer, wenn ich zu Bett gehe und schaltet sich dann von alleine aus. Einfach genial!

20 Jun 2022

Ideal!

Auch ich habe es für meinen kleinen Sohn gekauft. Er ist nachts ein bisschen ängstlich. Dieses Nachtlicht hat ein weiches sanftes Licht, welches mehrstufig dimmbar ist. Dadurch ist es ein optimales Einschlaflicht. Super ist auch die automatische Abschaltung. Mein Sohn schläft mit diesem Nachtlicht viel ruhiger, hat besser ausgeschlafen. Und meine Frau und ich sind glücklich. Sehr zu empfehlen!

22 Feb 2022

Igel!

Dieses Nachtlicht ist für meinen Sohn. Er steht auf Igel und ist begeistert von der Lampe. Für mich ist wichtig, dass es dimmbar ist und dass es sich automatisch abschaltet. So finden wir beide das Nachtlicht wunderschön. Absolute Kaufempfehlung.

20 Jul 2021

Süßer Igel!

Sie er nicht süß aus? Meine kleine Tochter ist ganz begeistert und schläft mit diesem Nachtlicht auch besser und schneller ein. Guter Kauf!

Write an evaluation
Evaluations will be activated after verification.
Please enter these characters in the following text field.

The fields marked with * are required.

Viewed
GET A 20% DISCOUNT NOW
Add the code LAVAGUE20 to your order and get 20% discount on your order